ANDA ADA GASTRIK? ATAU PEDIH ULU HATI? ATAU GERD? ATAU MASALAH BERLEBIH ASID BADAN?

Tahukah Anda Bahawa Saya Telah Sembuh Dari Gastrik Yang Saya Alami Selama Hampir 30 Tahun?

Hampir 100% Pesakit Yang Telah Saya Bantu Sembuh Dengan Baik. Saya Boleh Bantu Anda Juga. Ada Rahsia Tersendiri.

Disclaimer : Result Varies By Individual
Hasil Adalah Berbeza Antara Satu Sama Lain

Ye benar sekali saya dulu pun mencari ubat gastrik yang mujarab atau setengah orang kata mencari penawar gastrik. Bukan perkara yang menarik jikalau kita diserang gastrik.

Nama saya Azizan. Saya sudah berjaya membantu ribuan pesakit gastrik semenjak saya terjebak dengan Alkalising Green Plus.

Dulu, saya sendiri terpaksa belajar memahami apakah sebenarnya gastrik ini dan sambil itu memahami apa sebenarnya ubat gastrik berkesan atau penawar gastrik terbaik. Sehingga saya faham ia juga berkaitan dengan cara otak kita memberi arahan.

Memang ramai antara kita yang mengalami penyakit di atas. Ada yang bergantung kepada ubat hospital sahaja, keluar ratusan ringgit setiap kali diserang gastrik. Terpaksa pula mengambil cuti sakit berhari-hari, malahan ada yang berminggu. Selain dari gastrik, ada yang mengalami Gastroesophageal Reflux Disease (GERD), yang kemudian mengakibatkan pedih ulu hati.

Setengah orang kata, perut kembung, ye lah, bila asid banyak jadi perut kembung. Bila dah kena gastrik, atau perut kembung, atau GERD atau pedih ulu hati, SUNGGUH tidak selesa. Maka ubat gastrik adalah perkara yang biasa dicari.

" HAMPIR 30 TAHUN SAYA MENDERITA SETIAP KALI GASTRIK MENYERANG "

InsyaAllah saya sudah sembuh. Ada pelanggan saya yang berasa sedikit heran bagaimana saya boleh bertahan dengan sakit gastrik yang sebegitu.

Bayangkan saya pernah beberapa kali dimasukkan ke wad hospital. Malahan saya juga pernah dihantar ke hospital Klang dalam keadaan saya tak sedar diri dengan menaiki ambulan. Selama hampir 30 tahun itu, ada saja tahun-tahun di mana saya tak dapat berpuasa penuh sebulan Ramadhan.

Cuba rasa keperitan yang saya alami, jika bila gastrik menyerang, dalam masa 5 minit saya akan muntah sehingga ke muntah hijau dan merah. Bermaksud tiada apa lagi yang ada di dalam perut saya untuk dimuntahkan.

Bayangkan juga, jikalau saya tidak pergi mendapatkan suntikan dengan segera, apa yang akan jadi kepada saya jika berterusan muntah. Ya, saya akan muntah berterusan walau tiada apa lagi di dalam perut. Yang keluar hanyalah lendir perut yang berasid.

Malahan terasa seperti semua urat perut tertarik keluar. Satu badan terasa sakit, dengan kerongkong rasa terbakar akibat asid gastrik dari perut yang keluar.

Setiap serangan gastrik, kos untuk berjumpa doktor dan ubatan sahaja mencecah ratusan ringgit. Hmm… ratusan ringgit sebab saya perlukan ubat yang memang mahal harganya. Satu suntikan sahaja mahu capai RM100, belum lagi masuk kepada pil dan lain-lain.

Heran ke? Tak percaya, sila pergi ke farmasi yang berdekatan dan tanyakan berapa harga pil seperti Nexium atau Milosec. Ini cuma antara beberapa ubat gastrik yang ada. Ada bermacam lagi ubat gastrik yang ada di pasaran untuk merawat GERD, pedih ulu hati.

Semasa saya masih berkerja bila kena sakit gastrik, ambil cuti sakit sehingga 2 minggu adalah perkara biasa. Ada masanya kesakitan yang amat melampau seolah-olah saya merasakan hampir dicabut nyawa. Orang lain tak tahu bagaimana sakitnya saya semasa itu.

Kerja termasyhur saya semasa saya sakit gastrik, ialah tidur sepanjang hari. Pelik kan bila saya katakan tidur sepanjang hari?

AGP adalah ubat gastrik yang mujarab, seumpama ubat gastrik tradisional. Ia boleh menghilangkan sakit gastrik dan sakit dada. Senang kata, ia adalah cara merawat gastrik malahan cara menghilangkan gastrik dengan cepat.

SMS/WHATSAPP "AGP" KE 011-1325 1672

JANGAN CALL.... TIADA PANGGILAN YANG AKAN DIJAWAB

Sebenarnya bukan saya tidur dengan selesa, tetapi saya dalam keadaaan separuh sedar. Tulah, pencarian ubat gastrik yang benar-benar menyembuhkan ambil masa bertahun. Kena jumpa doktor yang banyak pengalaman dengan sakit gastrik, GERD atau Pedih Ulu Hati. Malangnya tak ramai yang berpengalaman.

Saya mencari cara hilangkan gastrik dan cara makanan untuk gastrik. Saya diperkenalkan dengan ubat gastrik alkalising atau orang kenal sebagai agp ubat gastrik.

Kemudian, dalam beberapa tahun kebelakangan ini, saya lebih mengambil makanan yang lebih beralkali. Ya, nasib baik saya ini gila ulam dan sayur. Ini adalah hasil pengamatan saya dan pencarian di internet. Iaitu kebanyakan penyakit disebabkan oleh berlebihan asid dalam badan maka kita perlu mengalkalikan semula badan kita.

Itulah rawatan gastrik yang saya lakukan sendiri, atau senang kata saya mencuba mendapatkan penawar gastrik paling mujarab untuk diri saya sendiri. Cara untuk penawar gastrik ni bukanlah susah sangat, tapi dah namanya rawatan gastrik, kenalah usaha lebih. Jadi apa yang saya lakukan dulu untuk rawatan gastrik saya ialah mengambil lebih banyak sayuran, ulaman, buah, supaya dengan sendirinya menjadi penawar gastrik. Boleh juga kita katakan ini juga ubat gastrik.

Tapi kaedah saya itu tentulah satu perkara yang mudah cakap, tapi payah pula hendak dibuat. Ya lah, berapa ramai yang nak buat penawar gastrik sendiri, kan?

* Disclaimer – Result Varies By Individual

ADA CARA YANG LEBIH MUDAH

Ketahui Bagaimana Menghilangkan Terus Sakit Gastrik, Pedih Ulu Hati & Kembung Angin Tanpa Perlu Bergantung Lagi Dengan Ubat Hospital!

  • Bahan semulajadi
  • Terjual ribuan kotak
  • Sokongan lepas jualan
  • RM 150 sekotak
  • Bahan beralkali
Disclaimer: Result Varies By Individual
Hasil Berbeza Antara Satu Sama Lain

Dah tengok video di atas?

Terus terang saja saya bagitau, tak semua sayuran yang disebutkan dalam Alkalising Green Plus yang saya amalkan untuk jadi penawar gastrik. Tapi usaha berterusan untuk mengurangkan asid di dalam badan, Alhamdulillah berhasil. Rawatan gastrik atau ubat gastrik untuk diri sendiri.

Soalan saya untuk anda… Nak berterusan sakit gastrik sehingga bertahun, atau nak ambil jalan yang lebih pendek?

Lakukan rawatan gastrik sendiri dengan menggunakan penawar gastrik Alkalising Green Plus. Kalau anda nak jalan yang lebih pendek, Alkalising Green Plus dapat membantu. Penawar gastrik yang lebih cepat untuk menyembuhkan sakit gastrik. Takkan kita nak biarkan sakit gastrik terus menyerang kita kan? Sakit tu… Saya dah alami sakit gastrik hampir 30 tahun…

Apa lagi? Klik Tempah untuk aturan pembelian.

SHARE YA KEPADA KAWAN-KAWAN

Anda Seorang Yang Hebat Bila Anda Share Page Ini Dengan Rakan-Rakan Anda. Pilih Sahaja Butang Sebelah Yang Anda Suka.
Ubat-Gastrik 3C
Disclaimer: Result Varies By Individual
Hasil Berbeza Antara Satu Sama Lain

HARGA AGP. HINDARI DENGAN SELAMAT, MUDAH DAN CEPAT!

* Penghantaran percuma seluruh Malaysia !
* Harga hanya RM150, 1 kotak ada 20 sachet.

HARGA Malaysia RM 150

Brunei B$ 80 Singapura S$80

Indonesa Rp 760.000

Untuk warganegara Brunei, Singapura dan Indonesia, sila contact saya melalui SMS atau Whatsapp ke +6 011-1325 1672

SMS/WHATSAPP "AGP" KE 011-1325 1672

JANGAN CALL.... TIADA PANGGILAN YANG AKAN DIJAWAB

ANTARA TANDA-TANDA SAKIT GASTRIK, GERD ATAU ULCER

  • Hilang selera makan
  • Pedih dan sakit perut
  • Cirit birit yang teruk melebihi 3 hari
  • Senak, rasa berangin dan tidak selesa pada kawasan perut
  • Perut kembung, kerap sendawa dan buang angin (kentut) selepas makan
  • Perut berbunyi kuat adakalanya terlalu kuat
  • Rasa loya seolah-olah ada makanan di tekak anda
  • Muntah (akibat tolakan gas daripada perut)
  • Berat badan susut
Disclaimer : Result Varies By Individual
Hasil Adalah Berbeza Antara Satu Sama Lain

Pelaburan yang anda buat untuk diri anda adalah amat berbaloi. Dapatkan ubat gastrik atau penawar gastrik ini secara online sahaja….

Pelaburan yang anda buat untuk diri anda adalah amat berbaloi. Dapatkan ubat gastrik atau penawar gastrik ini secara online sahaja….

Kelebihan dan Manfaat:

Alkalising Green Plus sedia membantu anda enghilangkan rasa mencucuk ketika gastrik menyerang…

Kelebihan ubat gastrik..

TIGA KELEBIHAN AGP:

1. Ini bukan ubat, tapi supplement Anda boleh makan apa sahaja, dan AGP ini bersifat ALKALI. Ia membantu menstabilkan himpunan asid yang terkumpul di dalam badan. Ia juga menstabilkan Ph di dalam badan kita, Mempercepatkan rawatan hakisan di dalam perut dan usus. Menjadi diet ketika rawatan dapat mempercepatkan penyembuhan.

2. Membantu proses penghadaman Alkali dapat membantu tahap penghadaman makanan. Kelebihan asid dalam badan boleh menimbulkan penyakit dalam perut dan penyakit lain.

3. Tidak memerlukan tahap disiplin yang tinggi… Memang la, cuma ambil setiap hari sahaja… Sehingga sembuh… *

Disclaimer – Result Varies By Individual

APA YANG KITA PERLU TAHU

Tubuh kita adalah berbeza antara satu sama lain. Elakkan dari berharap untuk mendapat tempoh tindak balas yang sama dengan orang lain. Ianya sesuatu yang sukar untuk sama dengan orang lain.

Pemakanan perlu diubah dan panduan pemakanan boleh dirujuk di muka sebelah. Atau dari saja link di sini.

Satu perkara yang biasanya berlaku ialah ramai yang mendengar kata-kata orang yang entah siapa-siapa tanpa merujuk kepada saya. Kalau nak merujuk, rujuklah pada orang yang mengetahui.

Satu lagi, AGP ialah rawatan menggunakan kaedah pemakanan semulajadi, maka, kena guna kaedah rawatan dan pemakanan yang sama juga. Kalau boleh, elakkan ubat hospital dulu.

BAGAIMANA CARA AMBIL AGP

Mudah sahaja. Bancuh ubat gastrik dalam air suam, 1 sachet, sebelah pagi, sewaktu perut kosong, sebelum sarapan… Biarkan beberapa waktu, contoh 30 minit sebelum anda sarapan. Jika ada keperluan, boleh la ambil 1 sachet lagi sebelah petang…

Yang penting semasa perut kosong dan bukan selepas makan…

Nota: Saya sendiri pernah alami gastrik selama 30 tahun, insyaAllah saya sudah sembuh… Perkongsian pengalaman dengan anda secara percuma..

Kemudian, perhatikan keberkesanan kepada badan kita sendiri. Ada setengah orang yang cepat keberkesanannya dan ada juga yang lambat. Penawar gastrik ini hanyalah usaha kita sahaja, Allah yang memberi kesembuhan.

SMS/WHATSAPP "AGP" KE 011-1325 1672

JANGAN CALL.... TIADA PANGGILAN YANG AKAN DIJAWAB

TESTIMONI

Testimoni-Cara-Hilangkan-Gastrik-Dengan-Ubat-Gastrik-Mujarab-Alkalising-Green-Plus-AGP-1
Disclaimer : Result Varies By Individual
Hasil Adalah Berbeza Antara Satu Sama Lain
Testimoni-Cara-Hilangkan-Gastrik-Dengan-Ubat-Gastrik-Mujarab-Alkalising-Green-Plus-AGP-2
Disclaimer : Result Varies By Individual
Hasil Adalah Berbeza Antara Satu Sama Lain
Testimoni-Cara-Hilangkan-Gastrik-Dengan-Ubat-Gastrik-Mujarab-Alkalising-Green-Plus-AGP-3
Disclaimer : Result Varies By Individual
Hasil Adalah Berbeza Antara Satu Sama Lain
Testimoni-Cara-Hilangkan-Gastrik-Dengan-Ubat-Gastrik-Mujarab-Alkalising-Green-Plus-AGP-4
Disclaimer : Result Varies By Individual
Hasil Adalah Berbeza Antara Satu Sama Lain
Testimoni-Cara-Hilangkan-Gastrik-Dengan-Ubat-Gastrik-Mujarab-Alkalising-Green-Plus-AGP-5
Disclaimer : Result Varies By Individual
Hasil Adalah Berbeza Antara Satu Sama Lain
Testimoni-Cara-Hilangkan-Gastrik-Dengan-Ubat-Gastrik-Mujarab-Alkalising-Green-Plus-AGP-6
Disclaimer : Result Varies By Individual
Hasil Adalah Berbeza Antara Satu Sama Lain

MENGAPA ALKALISING GREEN PLUS BERKESAN?

  • Agp ni diekstrak dari 15 jenis sayuran hijau dan buahan Organik bebas dari Racun serangga/Kulat/Baja kimia 100% bahan semulajadi ..
  • Tinggi kandungan serat bagus untuk turunkan paras kolesterol dan baik untuk pencernaan
  • Diperkayakan lg dgn COQ10 yang diekstrak khas dari Red Yeast Rice untuk kesihatan jantung dan mempercepat proses penyembuhan.
  • Ditambah pula dgn Prebiotik & Probiotik dari Fiber Tumbuhan Inulin untuk pertahanan perut dan usus.
  • Super Anti Oksidan melawan Radikal bebas dlm badan Tinggi kandungan Kalsium dan Magnesium
  • Keluaran FA Herbs kilang Bumiputera yang 20 tahun dlm industri Kesihatan & Kosmetik berstatus GMP & ISO 9002 dan telah mendapat pelbagai anugerah dalam dan luar negara
  • Ahli berdaftar PPIM (persatuan pengguna islam malaysia)
  • PO-BMF-PPIM01256 Organik Superfood AGP berfungsi mengimbangi PH badan kita kepada lebih beralkali secara tak langsung mengatasi masalah badan berasid terutama Gastrik, Asid Refluk, Angin, Migrain , Gout, Masalah kulit, kanser Kolon, Diabetes dan sebagainya
Disclaimer : Result Varies By Individual
Hasil Adalah Berbeza Antara Satu Sama Lain

APAKAH KELEBIHAN MENGAMBIL ALKALISING GREEN PLUS BERBANDING YANG LAIN


AGP ialah pemakanan beralkali tinggi dengan bahan-bahan dari kumpulan tumbuhan. Oleh kerana itu ia selamat untuk diminum dan berkesan untuk tubuh badan kita. Kelebihan AGP ialah seperti berikut:

  1. Menyeimbangkan semula kadar asid badan supaya seimbang dengan alkali.
  2. Apabila kadar asid sudah seimbang, maka penyakit yang ada boleh sembuh.
  3. Berbanding dengan ubat farmasi, AGP adalah alkali Pengambilan AGP dan kemudian dibantu dengan pengambilan makanan yang sesuai dapat memberikan kesihatan yang baik Ini dapat membantu membina keluarga sihat

PENYAKIT-PENYAKIT YANG BOLEH DISEBABKAN OLEH ASID BADAN BERLEBIHAN

Penyakit-penyakit yang boleh disebabkan oleh asid badan berlebihan selain dari sakit gastrik, berlebihan asid badan juga boleh menyebabkan penyakit seperti gerd, pedih ulu hati, kanser, gout, perut kembung, gastrik ulcer, jantung, kencing manis.

Kenapa ini berlaku?

Disebabkan pemakanan kita yang kurang mengambil makanan beralkali seperti sayuran dan buahan. Yang kita ambil banyak ialah dari kumpulan daging. Juga disebabkan gaya makan kita yang makan banyak, penuh dalam perut, Maka asid perut perlu berkerja keras.

Hasil lebihan atau residual pula tak dapat dikeluarkan dengan sempurna melalui perkumuhan, langsung tinggal di dalam badan menjadi asid. Kalau dah begitu maka tak heranlah sakit gastik, gerd, pedih ulu hati, kanser, gout, perut kembung, gastrik ulcer, kanser, jantung, kencing manis dan lain-lain datang pada kita.

DESKRIPSI ALKALISING GREEN PLUS

Deskripsi Ubat Gastrik

Ubat Gastrik ini menyediakan pigmen hijau yang berlaku secara semulajadi, flaxseed dan mineral alkali seperti kalsium, magnesium dan kalium untuk membantu mengekalkan keseimbangan alkali semulajadi badan.

Ubat Gastrik dengan Prebiotic dan probiotik berkualiti tinggi daripada Pra & Probiotics untuk membantu mengekalkan pencernaan yang baik. Dengan Coenzim Q10 dengan serapan yang lebih tinggi, berasaskan 100% yis semulajadi. Ubat Gastrik 100% bahan-bahan makanan tanpa sampingan haiwan. Cepat melegakan gastrik dan lain-lain sakit perut, termasuk Gastroesophadeal Reflux Disease (GERD).

Sisa asid dari pemakanan, senaman dan proses-proses metabolik yang biasa boleh memberi kesan negatif kepada badan.

Bahan-bahan: Coral Calcium, Certified Organic Barley Grass, Certified Organic Wheat Grass, Spinach, Flaxseed Meal, Pineapple, Certified Organic Spirulina, Artichoke, Apple Pectin, Natural Flavours, Potassium Bicarbonate, Aloe Vera Extract, Kale, Asparagus, Broccoli, Parsley, Organic Alfalfa, Cucumber, Nettle, Kiwifruit, GreenTea, Certified Organic Chlorella, Peppermint, Lime, Fructo-oligosaccharides, Kelp, Probiotic, Kelp, Water soluble Coq10, Probiotic. Setiap kotak mengandungi 20 peket x 10 gram | dengan minimum 100 mg air CoQ10 yang larut.

SMS/WHATSAPP "AGP" KE 011-1325 1672

JANGAN CALL.... TIADA PANGGILAN YANG AKAN DIJAWAB

TESTIMONI LAGI

Testimoni-Cara-Hilangkan-Gastrik-Dengan-Ubat-Gastrik-Mujarab-Alkalising-Green-Plus-AGP-7
Disclaimer : Result Varies By Individual
Hasil Adalah Berbeza Antara Satu Sama Lain
Testimoni-Cara-Hilangkan-Gastrik-Dengan-Ubat-Gastrik-Mujarab-Alkalising-Green-Plus-AGP-8
Disclaimer : Result Varies By Individual
Hasil Adalah Berbeza Antara Satu Sama Lain
Testimoni-Cara-Hilangkan-Gastrik-Dengan-Ubat-Gastrik-Mujarab-Alkalising-Green-Plus-AGP-9
Disclaimer : Result Varies By Individual
Hasil Adalah Berbeza Antara Satu Sama Lain
Testimoni-Cara-Hilangkan-Gastrik-Dengan-Ubat-Gastrik-Mujarab-Alkalising-Green-Plus-AGP-10
Disclaimer : Result Varies By Individual
Hasil Adalah Berbeza Antara Satu Sama Lain

JOM PAKAT-PAKAT LIKE PAGE INI

LAYAN FOTO SIKIT

Pic-Cara-Hilangkan-Gastrik-Dengan-Ubat-Gastrik-Mujarab-Alkalising-Green-Plus-AGP-1-IMG-20151130-WA0012-2
Gambar-Cara-Hilangkan-Gastrik-Dengan-Ubat-Gastrik-Mujarab-Alkalising-Green-Plus-AGP-1IMG-20141110-WA0002-1
Disclaimer : Result Varies By Individual
Hasil Adalah Berbeza Antara Satu Sama Lain

Saya lupa!!!

Saya lupa nak beritahu yang saya akan berikan panduan ringkas pemakanan bagaimana anda boleh menjaga diri anda selepas mengambil Alkalising Green Plus ini. Panduan ini hanya untuk anda yang mendapatkan AGP ini melalui saya. Ia adalah hasil dari pengalaman saya sendiri menghadapi sakit gastrik ini.

UNTUK PANDUAN TU KLIK JE SINI

Apa lagi ya? Saya dah letak 6 testimoni. Untuk tambah keyakinan anda lagi. Saya tambah sijil-sijil berkaitan.

ubat-gastrik-PPIM 500
ubat-gastrik-license 500
AGP Halal 500x

ARTIKEL

Alternative Medicine for Chronic Diarrhea After Gallbladder Removal

[ad_1] People usually don't like to talk about their bathroom issues, but for some it is an enormous problem. These days up to two billion people ...
Read more

Ranitidine and High Blood Pressure

[ad_1] Ranitidine, known to millions by its trade name of Zantac, is an acid reducer and histamine blocker. It works by blocking histamine recepto...
Read more

Goji Berries Help Keep Your Digestive Tract Healthy

[ad_1] Over 70 million Americans suffer from digestive diseases. Digestive disorders can be very painful, and if left untreated can lead into more...
Read more

SMS/WHATSAPP "AGP" KE 011-1325 1672

JANGAN CALL.... TIADA PANGGILAN YANG AKAN DIJAWAB

CARA PEMBAYARAN

Anda boleh pilih antara tiga bank di bawah:

  1. CIMB, Azizan bin Mansor, 7040282788
  2. RHB, Azizan bin Mansor, 118040 00025995
  3. Maybank, Radin Suryani Putri bt Radin Suyipnom, 112026455304

Jika anda menggunakan bank lain selain di atas, anda boleh terus pindah wang ke akaun di atas sama ada menggunakan online banking atau ATM machine. Sila pilih Instant Transfer/IBFT untuk pemindahan selamat. Jangan guna IBG.

Kemudian hantar SMS/Whatsapp ke 011-1325 1672 Nama, Alamat Penghantaran dan bukti pembayaran.

RM 150 sekotak siap pos seluruh Malaysia. Diskaun untuk pembelian 2 kotak dan lebih.

TERMA & SYARAT

  1. Penghantaran dalam masa 2 minggu, kebiasaannya dalam masa 3 hari berkerja
  2. Harga seperti mana terpapar

  3. Nama penjual seperti yang terpapar

  4. Nombor untuk dimesej seperti terpapar

  5. Keterangan produk sepertimana terpapar

  6. Cara pembayaran sepertimana terpapar

  7. Penghantaran dibuat selepas pembayaran diterima tertakluk kepada stok

PRODUK UNTUK LELAKI, KLIK MANA-MANA LINK DI BAWAH

Copyright ubatgastrik.biz 2019